HTML

Galacs DrifTeam

A Blog a Galacs DrifTeam eredményeit, az autókat, és a csapat pilótáját, Gábort mutatja be. Szeretnénk, ha minél többen ismernék meg az oldalt, a csapatot, és Galacs Gábort alias Sírkövest.

2011.11.07. 21:11 Galacs drifTeam

A KÉT KIRÁLY ELFIKKANTOTTA ELÉG KEMÉNYEN! :)

Szépet minden kedves olvasónknak!

Rengeteget gondolkodtam, hogy mit is írjak a hétvégi "megjelenésünkről" .......:)

Aki kint volt tudja, hogy miről van szó még ha el sem hitte.

Egy kicsit vissza megyünk az időbe..... 2011 október 27. csütörtököt élünk éppen.

Csörög a telefonom, Galacs Gabi az.

-Galacs: Szevasz haveeeeeer! Van kedved egy kicsit kirándulni?

-Én: Szevasz haveeeeeeer! Na mit találtál már ki megint? ( Itt már tudtam, hogy megyünk az Mdsz évadzáró versenyére)

-Galacs: Sok meló volt és gondoltam elmegyünk egy kicsit versenyezni Tökölre. Na??

-Én: Mennyünk én benne vagyunk, legalább hülyéskedünk egy kicsit. Kik jönnek?

-Galacs: Háááááát valószínű, hogy ketten megyünk :D

Na, itt már tudtam, hogy nem egy megszokott dolog lesz ez.

Ugorjunk is előre az időben a verseny napjára. Reggel korán elindultunk. Minden rendben volt. Feltűnően rendben volt minden, nem késtünk, senkit nem hagytunk el ( mondjuk 2 emberből ha valaki elvész azt csak észre veszi a másik, nem?) Akkor elárulom, nálunk nem biztos........

Kipakoltunk szépen, Christinnel Galacs leállt a teherautóról és már csapatta keresztbe a pályán. Elsőre minden rendben volt ahogy szokott is. Beforgás és rontás nélkül autózott Gabi.

Jött a kvali........kerék csere 16" helyett feltettük a majdnem új 17" -es kerekeket, hogy még durvább sebességgel autózzon a Sírköves .

Aha.........akkora sebességgel estünk ki a kvaliból mint a huzat! :D Ugyanis az én drága Gabi barátom beforgott mind a két kvali körében! Persze én nem akartam hinni a szememnek, pedig de.......

Gabi lejött a pályáról és a következő lelkesítő és szívmelengető szavakkal fogattam őt:

-Én: Te mi a f.szt csináltál?

-Galacs: Haveeer, láttad? Mi vagyunk a KIRÁLYOK! :D

-Én: Hát az biztos......

Szóval így estünk ki a versenyből MI KIRÁLYOK! De mondjuk azt, hogy esélyt adtunk a többieknek! Most ne nézz ilyen ilyen furán Kedves Olvasó, természetesen nem azt mondom hanem azt, hogy A KÉT KIRÁLY ELFIKKANTOTTA ELÉG KEMÉNYEN! :)

A nap további részében Drift Taxiban volt még része Galacsnak és egy hölgynek Gabi mellett akinek igen tetszett Gabi technikája, mivel Galacs itt már nem hibázott, sőt nagyon durván autózott, de ezt már nem pontozzák ugye :)

Természetesen drukkoltunk az egyesületi társainknak(www.driftgarage.hu) akik nagyon szép eredményt értek el a versenyen! GRATULÁLUNK NEKTEK!!!!! NAGYON SZÉPEN AUTÓZTATOK! :)

Hát assszem ennyi!

Szevasztoook!

Üdv.: Pancho/Galacs DrifTeam

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://galacsdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr803361978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása