HTML

Galacs DrifTeam

A Blog a Galacs DrifTeam eredményeit, az autókat, és a csapat pilótáját, Gábort mutatja be. Szeretnénk, ha minél többen ismernék meg az oldalt, a csapatot, és Galacs Gábort alias Sírkövest.

2011.08.22. 01:27 Galacs drifTeam

Kunmadaras show második felvonás

Sziasztok!

Az utóbbi időben sajnos elég elfoglalt voltam egyéb irányokban, és nem nagyon tudtam foglalkozni a bloggal, de visszatértem és igyekszem pótolni az elmaradásomat. Kezdeném is a tegnapi nappal, ugyanis újra kilátogattunk a kunmadarasi reptér gumiéhes betonlapjaira, egy taxizással egybekötött bemutatózásra. Kivételesen fényképezőgéppel, és kamerával is sikerült készülni (tudom hihetetlen, a megoldás pedig egyszerű: nem én pakoltam xD ) így némi képanyag is született. A képek-videók feldolgozása még folyamatban van, de ahogy tudom, pakolom fel őket ide, és a Facebook oldalunkra is. Addig is, tessék készülni Máriapócsra! Éjszakai banzáj lesz, és nagyot fog szólni :)

szerk.: Első adag kép.

Üdvözlettel:

Dáwid / GalacsDrifTeam

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://galacsdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr683169964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása